piątek, 24 lutego 2017

Kartki bodziaki jak robię

Niektóre szczegóły jak przygotowuję moje bodziaki
 może przydadzą się komuś, niekoniecznie zaawansowanemu w "papierologii" ;),
a także do wyjaśnienia niektórym zainteresowanym nimi osobom.



Jak wspominałam we wcześniejszych postach bazy kartek body 
wycinam ploterem, ale z powodzeniem można zrobić to ręcznie.
 Szablony body jako zamykane bazy zrobiłam sobie w programie do plotera Scan and cut ,
pierwszy( różowy) rysując i następnie skanując wzór ubranka potrzebny mi
 do wycięcia ploterem bodziaka  o takim właśnie kształcie z zakupionego
w Nitwitcollections kitu dziecięcego,
drugi (niebieski ) korzystając z gotowego wzoru svg bodziaka.
Nie było to łatwe dla mnie, ale znalazły się dobre pomocne duszyczki i się udało :)

Papierki do obu body i tym razem pochodzą z Nitwitcollections.








Stempelek - Aga Borysewicz



Jak robię kołnierzyki ?
Wycinam je z serca ( jak w powyższych body) ,wewnętrzny łuk wycinając kołem lub owalem,
albo za pomocą dwóch kół jak tutaj:


Podobnie robię koronkowe kołnierzyki tym razem z okrągłych serwetek jak tutaj :


lub tutaj :  ( dokładnie ten śliniaczek wycięty jest za pomocą fartuszka Marianne design )


Kieszonka od fartuszka przydała się i tutaj :



Jak zrobiłam spodenki ?
Przodzik wycięłam za pomocą w/w wykrojnika fartuszka (przycinając od dołu dużym kołem),
majteczki to po prostu przecięte na połowę za pomocą tegoż koła całe ubranko.
(w bodziaku z pomponikami przecięte kołem z falbanką ).
Pomysły mogą być przeróżne w zależności od dostępnych wykrojników :)




 Powodzenia w tworzeniu swoich wariacji na temat życzę :)


9 komentarzy:

aga-craft pisze...

Gosiu na Twoje bodziaki to się nie mogę napatrzeć :) Wspaniałe !

edytta-p pisze...

Przecudne! :)

Mój świat kolorów pisze...

Jedyne i niepowtarzalne bodziaki!!!!

a.le kartka pisze...

Zawsze podziwiam osoby, które w niestandardowy sposób wykorzystują wykrojniki - trzeba mieć duzą wyobraźnię ;)

Kasia Hajnas pisze...

Wspaniałe wskazówki i przepiękne bodziaki - słodziaki, jak zawsze:). Pozdrawiam.

Craftfanka pisze...

Śliczne są:) Dziękuję :)

asterek pisze...

Prześliczne :) Dzięki za opis :)

Unknown pisze...

Dzień dobry. Piękne body , chciałabym się właśnie nauczyć jak w programie scan and cut zaprojektować taka bazę . Może miałaby Pani jakąś podpowiedź ? Pozdrawiam serdecznie

Malgodia pisze...

Dziękuję, bodziaki są zrobione za pomocą plotera Brother scan&cut i programu do niego dedykowanego.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...