poniedziałek, 5 października 2015

Pudełka wybuchające dla babci i dziadka

...czyli ciąg dalszy weselnych podziękowań :)
Bardzo się cieszę,że pudełeczka dla rodziców spodobały się Wam :)
 dziękuję bardzo za przemiłe komentarze :) :) :)
Babciowe pudełka są z papierów Maleńkie cuda,
 (które uwielbiam, a niestety są już niedostępne )połączonych z kapuśniaczkiem.






Do środka zrobiłam koszyczek z popularnej serwetki
(czy ktoś odgadnie co to za wykrojnik ? ;)
i papierowego sznurka na druciku. Do środka koszyczka włożyłam kawałek 
suchej pianki do układania bukietów i wyłożyłam wnętrze wstążeczką,
 by nic nie prześwitywało, wszystko posklejałam klejem na gorąco.
Wyglądają trochę jak mini doniczki koronkowe z Ikei ;)





Pozdrawiam ciepło :) :) :)

7 komentarzy:

Unknown pisze...

Piękne cuda :)
Sama wiele razy przymierzałam się do boxów, ale jakoś nie mogę się zebrać :)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Prześliczne!!!!!

Ti-Tinka pisze...

Bajeczne ;)

a.le kartka pisze...

Cudne! a kosze z kwiatami w środku zachwycające!!! Podziwam precyzję:)

Peninia / Gosia pisze...

Wspaniałe pudełeczka. A koszyk cudowny!

Dżej nej pisze...

Koszyczek wygląda fenomenalnie :) Jestem pełna podziwu dla takiej precyzyjnej pracy.

asterek pisze...

Przepiękne pudełeczka :) Koszykami się zachwyciłam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...