wtorek, 20 września 2011

Z kolorowanymi stempelkami

Uczę się kolorowania stempelków, których mam kilka
 i na razie to właściwie leżały w szufladzie i zaledwie parę razy z nich korzystałam.
Na razie nie jestem zadowolona z efektów nauki, 
  ale wszystko wymaga czasu.
Bardzo lubię Bildmalarnę, ale ma dość duże powierzchnie do kolorowania, 
a moim zdanie łatwiej koloruje sie te małe.
Karteczkę zgłaszam na wyzwanie doThe Play Date Cafe Challenge
ponieważ ma akurat takie jak tam są wymagane kolorki. 











Karteczka zrobiona za pomoca wykrojnika serce,
jest dość spora, bo ma wymiary 13,5 cm / 12,5 cm.
Inne moje kartki z tego wykrojnika można zobaczyć tu, tu, tu i tu



 Do kolorowania używam i polecam te mazaki pędzelkowe wodorozcieńczalne.
Nie są co prawda uzupełnialne, ale mają doskonałą, pędzelkową końcówkę,
taką jak copiki i są o niebo tańsze. Ja mam ich kilka, ale polecam zwłaszcza blender,
czyli bezbarwny, którym super rozmalowywwuje się kredki akwarelowe 
( na dodatek, gdy po jakimś rokumi wysechł - otworzyłam go,
 nalałam troszkę wody i ...znowu działa )




10 komentarzy:

M(aniek) pisze...

świetnie idzie ta nauka :) mnie efekt bardzo sie podoba :D
zycze powodzenia w wyzwaniu.

jolagg pisze...

cudownie pokolorowałaś stempel... śliczna kartka!

Marta pisze...

Piękna kartka i bardzo oryginalna w kształcie.
Jak dla mnie stempelek pieknie pokolorowany.
Pozdrawiam

agea pisze...

fajniutka karteczka i pięknie ja pokolorowałaś:)

Joanna Wiśniewska pisze...

Śliczna jest i stempelek bardzo ładny, pokolorowany również super :)

BETIK pisze...

Kolorowanie świetnie Ci wychodzi! Ja tej sztuki nie posiadam. Śliczna karteczka! ...a uzupełniając swoje zaległości odkryłam twoje piękne haftowane obrazki... Podziwiam!

agusia pisze...

śliczna ta karteluszka, a ta dziewuszka słodziutka taka, no i te kolorki.... super!

Savannah O'Gwynn pisze...

WOW! What a beautiful shaped card--love your liquid pearls on her dress and your coloring is FAB! Great job:) THANKS so much for joining in the fun and playing along with us over at the PDCC!

taia pisze...

jejku! Prześliczna jest ta karteczka! Wszystko jest w niej cudne - począwszy od kształtu serduszka, poprzez napis i tę słodziutką dziewczynkę! Uwielbiam taką kolorystykę! Proszę, zrób kiedyś taką dla mnie! Z chęcią bym się z Tobą wymieniła i zrobiła coś specjalnie dla Ciebie! Daj znać jeżeli miałabyś ochotę na taką prywatną wymiankę! Ta kartka całkowicie skradła moje serce!
Pozdrawiam ciepło i czekam na odpowiedź!
PS: Jeżeli chodzi o pokolorowanie stempelka, to naprawdę nie mam pojęcia jak można by to zrobić lepiej:)

Blue pisze...

Cudowna karteczka, kolorujesz bardzo ładnie. Ja mam stempli całe pudełko, ale do kolorowania mam lewe ręce, może kiedyś?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...