Malgodia passion

Malgodia passion

poniedziałek, 29 października 2012

Uśmiechnięta Tilda

Sądzę, że dla niektórych to może być szok, 
ale postanowiłam spróbować domalowywać Tildkom buźki, 
chociaż nie wiem tak do końca czy mi wolno? ;)
Dlaczego ?, a dlatego, że wszyscy (prócz scraperek oczywiście)
się nad nimi litują i już nawet nie napiszę jak komentują ich twarzyczki.
A ja lubię je tak bardzo, że przerobiłam je na dziewczynki, chociaż akurat
z tą mi nie całkiem wyszło, a raczej, moim zdaniem,
wyszła nie dziewczynka, ale raczej zadowolona babcia w papilotach :)
Przynajmniej może ktoś się pośmieje :)


Papierki  - kapuśniaczek i resztki różyczkowego papieru z ILS.




A tak na poważnie, popróbowałam kolorować różne stemple
i stwierdziłam, że Tildy koloruje się Najlepiej, Najłatwiej i Najprzyjemniej :)

Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i ogromnie dziękuję za wszystkie komentarze
pod ostatnimi ślubnymi kartkami , ach jak miło mi je czytać :)


20 komentarzy:

Joanna pisze...

A to dobre, babcia w papilotach ;) fajnie ci ta buźka wyszła :) ja pamiętam takie włoski krótkie z takimi wsążeczkami miała dziewczynka z czytanki o murzynku Bambo :) tak mi się skojarzyła :)
Bardzo ładna kartka.

Mihaela pisze...

Such a pretty creation!!!

Natalia Strzyżewska pisze...

Mi baaardzo podoba się ta twarzyczka :) taka serdeczna i urocza ;) a cała karteczka przecudowna. Pozdrawiam serdecznie

mośtynka pisze...

I to śię nazywa twórcza inwencja,dla mnie bomba,otworzyłam gębe jak ją uwidziałam,kruca CUDNA JEST TILDA I CAŁA KARTECZKA!!!

Kasia B pisze...

Śliczna jest :)

edytta-p pisze...

Jest super! :D

gosia77 pisze...

Jest świetna i pięknie pokolorowana. Minka urocza i trochę taka łobuzerska :) A sama kartka ma cudowne kolorki.

Gosia pisze...

I kartka i Tilda optymistycznie nastraja, śliczne są ;))

Anka_Hanka pisze...

Śliczna, taka pogodna wyszła:) z tym uśmiechem i kolorki takie pogodne.

magdalena pisze...

Ja się na Tildach nie znam, ale kartka mi się podoba :) Dużo i kolorowo - bardzo pasuje do obrazka :)

chanya13 pisze...

Ślizna ta Twoja Tilda - z uśmiechniętą buźką - szkoda w sumie, że ich nie mają, ale jak do tej pory ja im buziek nie rysowałam :) ładne kolorki

Dobra pisze...

Wspaniała Tilda bardzo dobrze wygląda z uśmiechem na twarzy. Pięknie ją pomalowałaś. Uważam że wszystkie Tildziuchy powinny mieć usteczka byłyby jeszcze piękniejsze i słodsze.

jelonkaa - Ilona Wolnik pisze...

Jaka babcia? Toż to słodka mała dziewczynka, taka do przytulenia i pogilgotania :) Fajowe!!!!

askoz pisze...

Śliczna ta nowa buźka Tildy;)
Kartka piękna w fajnych kolorkach;)

ania pisze...

Pogodna i zabawna - wreszcie ma jakiś wyraz twarzy!!!

kasia23112511 pisze...

Dla mnie malowanie czegokolwiek to czarna magia (żeby to jakoś wyglądało), Tobie wyszło rewelacyjnie :)

taia pisze...

Może rzeczywiście troszeczkę babcina, ale na pewno przeurocza - w ogóle nie widać, że coś zostało domalowane! Jeśli chodzi o tildy to też bym im buźki dorabiała :) Wyjątkiem są zabawki dla dzieci, bo brak buźki podobno pomaga wyobrażać sobie różne emocje i miny - gdzieś coś takiego czytałam...
Pozdrawiam cieplutko!

Aduchna pisze...

JA też dorysowuje Tildzie buźkę :) Cieszę się, że nie jestem w tym osamotniona. A karteczki cudne !

Matilde pisze...

No w końcu się doczekałam,że zobaczę gdzieś buźki u tych dziewuszek!!! Najpiękniejsze Tildy jakie widziałam - właśnie dzięki tym buźkom :) Jakoś nikt mi nigdy nie potrafił wytłumaczyć dlaczego nie dorysowuje się im minek...

maarchewkowa pisze...

Ojj, słodko! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...