Malgodia passion

Malgodia passion

niedziela, 13 maja 2012

Pierwsza Komunia Św. upominki dla dziewczynek

 Tym razem seria potrójna. 
Mam nadzieję, że Was dzisiaj nie zanudzę, bo to kolejne kartki  w/g kursu Christin
bardzo podobne już robiłam, a ponieważ się spodobały, więc są następne.
Wklejam  do wyzwania Rapakiwi -wyzwanie kolorystyczne
z użyciem pastelowej zieli, pastelowego różu, złota i bieli.











Tutaj już zamknięte w pudełeczkach:


...i pudełeczko trzecie :





Pozdrawiam wszystkich serdecznie :)

25 komentarzy:

Gosia K. pisze...

Cudowne ! Naprawdę !!!

lilavati pisze...

przewspaniae!!!

Pagata pisze...

Cudne! juz samo pudełko dech zapiera ..to co mówić o kartce :)

Madzik pisze...

Wspaniałe. Prawdziwe dzieła!!!

Joanna pisze...

Piękne są :) Bardzo mi się podobją :):)

Boei pisze...

Przepiękne! Bardzo eleganckie, i obrazek rozczulający;)

Gosia pisze...

Delikatne i takie eteryczne, piękne :)

noomiy pisze...

prześliczna kartka! i przesłodka dziewczynka! Super!

Blue pisze...

Bardzo mi się podoba, cudowna kolorystyka.

rudlis pisze...

Piękne, eleganckie, cudne są zarówno kartki jak i pudełka :)

Monia pisze...

Przecudne, bardzo delikatne i dziewczęce :)
Dziękujemy za udział w wyzwaniu Rapakivi :)

Sylwia-eR pisze...

I pudełeczko i karteczka przepiękne...Prześliczna jest również ta modląca się dziewczynka

Malgodia pisze...

Dziękuję Wam za te wszystkie słoneczne słowa :) :) :)

jola_zola pisze...

ależ cudeńka...

zargos pisze...

Bajeczna praca :)

MONIKAAA pisze...

Takie cudne, że aż brak słów!!!

magdalena pisze...

Jak to możliwe, że nie zajrzałam tu wcześniej? Dziękuję za komentarz. Piękne prace tworzysz! Cieszę się, że się tu znalazłam :)

bryzia pisze...

co tu pisać cuda robisz każda dziewczynka marzy o takiej kartce piekne

Kasia B pisze...

Przecudne!!!
Trwam w zachwycie.....

ania pisze...

Prześliczne, eteryczne, nie mogę się na nie napatrzeć!!!!

AgA rajdlaoczu pisze...

Piękne, delikatne takie...

ZUzanna pisze...

Przecudna kartka.. to zdjęcie jest niesamowite :)

donka66 pisze...

Rewelacyjnie piękne! Jak mówiła moja koleżanka: cud - miód - orzeszki :)

Aka pisze...

Gratuluję serdecznie wyróżnienia!!! Zupełnie zasłużone :D

Gosia pisze...

Moje gratulacje, bardzo się cieszę, że właśnie Twoja praca została wyróżniona :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...