piątek, 5 kwietnia 2019

 Informacji wyjaśniająca

 Na stronie Aliexpress ukazały się niedawno i nadal jeszcze sie ukazują aukcje z wykrojnikami, na których prezentowane są moje prace. Na bazie wykonanych przeze mnie elementów do kartek np. dziewczynek są zrobione wykrojniki. Problem jest w tym, że ja wymyślając i tworząc np. dziewczynki komunijne, korzystałam z oryginalnych wykrojników znanych firm, z  różnych jakimki dysponowałam. To jest wyraźnie zauważalne. Wykonując na ich podstawie wykrojniki dochodzi do plagiatu tych firm, na co absolutnie się nie zgadzam! 

Oświadczam, że nie mam z tym nic wspólnego, nikt mnie o tym nie informował, ani o to nie pytał. Wszystkie znaki wodne z moimi podpisami na pokazanych tam moich kartkach są wymazane !

Moje interwencje na Aliexpress o usunięcie zdjęć mojej własności pozostają bez echa.

                                                             Pozdrawiam serdecznie

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...