niedziela, 19 października 2014

Bodziaczki słodziaczki ;)

Słodyczy odmówić im nie można :)
Nie są one moim pomysłem, ponieważ powstały prawie w całości
 z kitu Reedy Creative Cards, który kupiłam 
w świetnym sklepie Art hobby studio w Lublinie ( na razie stacjonarnym )
Są jednak tak milusie, że musiałam je Wam pokazać :) :) :)

Co nieco zrobiłam po swojemu np. kołnierzyki, czy użycie papieru skrapowego,
a także jeden z nich zrobiony jest na moim szablonie , 
uproszczonym z praktycznych powodów łatwiejszego cięcia ;).
Zapraszam do oglądania :)










 I jeszcze ten mój.


Wszystkie zapinają się na rzepy i mają miejsce na życzenia :)

Wyszło mi tak niechcący bardziej chłopaczkowo, ale na tym nie koniec ;)

Bardzo Was serdecznie pozdrawiam :) :) ;)

13 komentarzy:

sklepmiszmaszpapierowy pisze...

Niesamowite słodziaki :)

Anna pisze...

Cudowne :-)

Misiówa i Spółka:-) pisze...

Dawno tak słodkich bodziaków nie widziałam .:)

a.le kartka pisze...

Cudne!!! Slicznie je ozdobilas. Czy następne będą dla dziewczynek? :-)

scrapfantazje pisze...

Super! Chyba i ja się wybiorę na zakupy:)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Śliczne wszystkie.
Też taką karteczkę właśnie w sobotę robiłam, ale nie mogę jeszcze jej pokazać na blogu, bo czekam na narodziny dziecka dla którego ją zrobiłam.

Dobra pisze...

Jejciu są cudowne.

asterek pisze...

Przesłodkie :)

SiódmyAnioł pisze...

Faktycznie - milusie! I jak cudnie dopracowany każdy detal :)

Dorota pisze...

Pięknie je ozdobiłaś. Wszystkie śliczne :)

Mój świat kolorów pisze...

Słodziakowe i ślicznie ozdobione :)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Prześliczne są, fajne mają rękawki :)

ania pisze...

Śliczne - wszystkie:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...