Malgodia passion

Malgodia passion

poniedziałek, 11 listopada 2013

Wyniki :) :) :)

Mamy 11 listopada, a więc losujemy :) Cukiereczki spakowane, jutro pojadą na pocztę do...
Otrzymałam od Was 179 komentarzy (musiałam usunąć 7 , ponieważ były podwójne : ).
 Zwycięzcę otrzymałam w drodze trzech losowań.

 Za pierwszym razem losowałam pomiędzy 0 i 1 - jest to rząd setek w numerze komentarza 
czyli 0 oznacza pierwszą setkę do liczby 99, a 1 oznacza komentarze od 100 do 179.

 Maszyna losująca włączona ;)


Mój synek wylosował 0, oznacza to, że zwycięzcą jest osoba,
 której komentarz był pomiędzy 1 a 99.

 Czas na rząd dziesiątek, w pudełku mam losy z cyframi od 0 do 9 :




Wypadło na 3, czyli będzie to czwarta dziesiątka, zatem wygrał komentarz między 30 a 39.
 I teraz ostatnia cyfra losuję ponownie z losów od 0 do 9. Emocje rosną :)




Miło mi poinformować, że candy wygrał komentarz numer 32
a więc wszystkie przedmioty powędrują do..Wiol5.. Gratuluję! i serdecznie pozdrawiam :)
Czekam na adresik :)

Wszystkim dziękuję  pięknie za udział w zabawie :) :) :)



37 komentarzy:

Szydełkiem w oko :) pisze...

gratuluję i dziękuję za zabawę ;)

Joanna pisze...

Gratuluje :):)
Ale losowanie super :)

Joy pisze...

Gratuluję! i dziękuję za zabawę :)

barbaratoja pisze...

O rany, jakie skomplikowane losowanie... Co nie znaczy,że nie zrozumiałam ;-)
Gratuluję wylosowanej!

weronkaa84 pisze...

Gratuluję i dziękuję za zabawę:)

Art Soul pisze...

Moje gratulacje!!! Dziękuję za zabawę, miło było:)

Iwona Nowakowska pisze...

Ja także dziękuję i pozdrawiam:-)

Elwira-k pisze...

Ależ to skomplikowałaś :)))) "Maszyna Losująca" strasznie do Ciebie podobna, dopiero na zdjęciach to przyuważyłam ;))) Pozdrawiam i dziękuję za zabawę!

Agnieszka(aapas) pisze...

Faktycznie - zasady losowania takie, że hoho- pozdrowienia dal maszyny losującej ;-D Gratuluję szczęśliwej zwyciężczyni!

Mysia pisze...

Dziękuję za zabawę i gratuluję szczęścia. :)

Ludkasz pisze...

Gratuluję szczęściarze:) I dziękuję za zabawę:)

Aggie pisze...

Gratuluję szczęśliwej wylosowanej! A system losujący pierwsza klasa! Pozdrawiam!

Aneta pisze...

Gratulacje. :-) Niezły system losowania;-))

Sylwia-eR pisze...

Dzięki za zabawę : )

Maja Jaskulska pisze...

Gratulacje i dziękuję :)

Mevosa pisze...

Przesyłam gratulacje zwyciężczyni:) Gospodyni dziękuję za zabawę;)

ewinka Nowa pisze...

Gratuluję i dziękuję za zabawę :-)))

Misiówa i Spółka:-) pisze...

Bardzo gratuluję osobie, która wygrała te świetne nagrody a tobie Malgodio dziękuję za wyjątkową zabawę i te emocje, aż serce bije szybciej:D Pozdrawiam serdecznie i miło zobaczyć Twoją pociechę:))

Sylwia pisze...

Serdecznie gratuluje zwyciężczyni, a tobie Malgodio dziekuję za zabawę:)Przesympatyczna maszyna losujaca:)

Ivi pisze...

o jej, jakie losowanie..super:-) gratuluje zwyciezczyni!

Passiflora pisze...

Gratuluję zwyciężczyni i dziękuję za zabawę =) Pozdrawiam

Wioletta Jagiełło-Czech pisze...

Świetny sposób ma Twoja maszyna losująca. :)
Niektórzy to maja szczęście!!! Gratuluję i dziękuję za zabawę. :)

magda pisze...

Gratuluję i dziękuję za zabawę. Pozdrowienia dla Was :)

Wanda pisze...

ciekawe losowanie:) gratuluję i dziękuję za zabawę:)pozdrawiam

Yummy Cookie pisze...

Gratuluję zwycięzcą i dziękuję za zabawę :)

el pisze...

skomplikowane bardzo to Twoje losowanie ale.... ważne że udało się . Gratuluję wygranej i życzę twórczego wykorzystania przydasi

a.le kartka pisze...

Sposób losowania niezwykle pomysłowy i trzymający w napięciu:)
Dzięki za zabawę
Gratulacje dla Wylosowanej!

perelka111 pisze...

Dziękuję za zabawę i gratuluję szczęścia. :)i pytanie dlaczego ja nie mam szczęscia???

wiol5 pisze...

Oniemiałam :)))) Dosłownie.I bardzo dziękuje. Dziękuje wszystkim za zabawę . Cuksy są przesłodkie. Już wysyłam adres. :)))

Iwona M. pisze...

Gratuluje i dzięki za miłą zabawę zapraszam na cany do mnie http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/2013/11/candy-na-dzien-dobry.html

Terenia pisze...

Gratuluję wylosowanej wspaniałego prezentu.
Dziękuję i pozdrawiam serdecznie.

An-i-ka pisze...

Gratulacje dla Wiol5!

Pająk pisze...

I Tobie dzięki za zabawę!
A szczęśliwej Zwyciężczyni - gratuluję!
Pozdrawiam

pomieszane-poplątane pisze...

Bardzo ciekawy sposób na losowanie:)
Gratulacje dla szczęściary:)

Brujita pisze...

ciekawy system losowania ;-)))
znaaaacznie ułatwia życie gdy zapisuje się prawie 200 osób ;-)))
szkoda tylko, że nie padło na mnie :P

ania pisze...

Karolku, jesteś bardzo fotogeniczny:))

Shirohana pisze...

Gratuluję i dziękuje za zabawę:)
P.S. Wykonujesz piękne świąteczne kartki:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...