środa, 23 maja 2012

Dla mamy










Pozdrowienia :) :) :)

11 komentarzy:

lilavati pisze...

ale śliczne:)

Krótka;) pisze...

Cudne! Świetne zestawienie kolorów i piękne grafiki:)
Ja też już przygotowałam małe co nieco dla z okazji Dnia Mamy:) i też będzie kwiatowo:)
Pozdrawiam!

Gosia pisze...

Miałam napisać: CUDNE! ale Krótka;) mnie uprzedziła :), ale co tam, skoro cudne ;))

amaggie pisze...

Zgadzam się z przedmówczyniami ;) i dodam jeszcze od siebie: URZEKAJĄCE!

ania pisze...

Piękne - zwłaszcza ta z łososiowymi różami:))))

Anka_Hanka pisze...

Piękne, cudnie dobrane dodatki w postaci różyczek do tych na obrazeczku...jak zwykle zresztą:)

Joanna Wiśniewska pisze...

Piękności. Kolory, kwiaty na obrazkach i te 'prawdziwe' bardzo mi się podobają :)

hania739 pisze...

Świetnie dodałaś kwiatki do kwiatków na karteczkach, karteczki wyszły pięknie :))

Boei pisze...

Cudowne! Niesamowicie oryginalnie skomponowane różane bukiety! I ta kolorystyka;) Bajka:)

Sylwia-eR pisze...

Bardzo ładne.I z jaką lekkością wkomponowałaś ... kwiaty do kwiatów...- dla mnie to wyższa szkoła wtajemniczenia jak zrobić to tak,żeby nie przesadzić- a Ty zwłaszcza w tej drugiej karteczce pokazałaś jaki można uzyskać piękny efekt...

OriBella pisze...

Piękne kartki, niesamowite zestawienie kolorów, cudo!!!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...