poniedziałek, 14 listopada 2011

Kołysanka Maryi

Postarzana kartka (wciąż boję się postarzać :) z obrazkiem-skanem kartki świątecznej,
która przeleżała u mnie jakieś 20 lat :) .Niezmiernie podoba mi się na nim postać Maryi,
dlatego też kartka zostanie u mnie.
Ponieważ na razie robię przerwę od kart świątecznych,
również i ją zgłaszam do Montażowni :)


Zdjęcia oczywiście zmieniają kolory  - szata Maryi jest dokładnie taka jak 
niebieski kapuśniaczek (jego tył), który jest bazą,



Oczywiście musiałam się z czymś zagapić - to jest spód gwiazdki, 
o wiele ładniejszy, oksydowany wierzch schował się pod spodem :( , przepadło.


Bardzo Wam dziękuję za Waszą obecność, tyle pochwał i miłych słów :) :) :)

9 komentarzy:

Marta pisze...

Piękna - od razu na myśl przywodzi "Cichą noc" ...

Boei pisze...

Ale śliczna...

Joanna Wiśniewska pisze...

Śliczna jest :) Ja to też się zawsze na czymś zagapie ;) Podobają mi się tłoczenia wewnątrz kartki.

biurkowa pisze...

Bardzo podoba mi się historia obrazka:) Jest coś niesamowitego w możliwości nadania nowego życia kartkom sprzed lat:)

ania pisze...

Ta jest najpiękniejsza..

Klaudia Shea pisze...

Cudowna. Chciałabym miec taką kartkę śliczną w domu.

Alexandra pisze...

Przepiękna! te tłoczenia - po prostu bajka :)

Ludkasz pisze...

Piękna!!

Montażownia.pl pisze...

Kartka bardzo nam się podoba :)
Dziękujemy za podjęcie naszego wyzwania.
Pozdrawiamy,
Zespół Montażowni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...