niedziela, 13 lutego 2011

Wyróżnienia

Otrzymałam wyróżnienia od Jelonki
z czego szczerze się ucieszyłam i jest mi bardzo milutko :)



Zgodnie z zasadami postaram się wypisać to co mnie uszczęśliwia
( nawet dobrze się składa, że się muszę nad tym zastanowić ).

Myślę, że bedą to :
1.Nieustanna obecność  Jezusa w moim sercu i życiu.
2.Mój dom i zebrani w nim wszyscy domownicy.
3.Kilka pokrewnych dusz, na kóre zawsze mogę w życiu liczyć.
4.Każda chwila spędzona w domu, a nie w pracy.
5.Papieromaniactwo.
6.Wiosna i lato.
7.Spacery z rodzinką po naszych górkach. 
8.Posprzątana kuchnia po obiedzie i zaraz potem kawa przy komputerze.
9.Dobry film oglądany na bujanym fotelu przy kominku
 w towarzystwie mojego M.
10.Spokojna, nastrojowa muzyka i cisza.

Wyróżnienia przekazuję dalej dla prowadzacych blogi:

UŚMIECHY DLA WSZYSTKICH :) :) :)


22 luty

Znowu muszę się chwalić, ponieważ dostałam kolejne wyróżnienia od Jelonkii
tym razem inne, o takie :)




Bardzo, bardzo, bardzo mi miło.

Ale na tym nie koniec chwalenia się, poniewaz wyróżniła mnie
także WeriWell
i jest mi nie mniej miło z tego powodu :)


   Bardzo Wam za nie dziekuję :)))



Do ostatniego wyróżnienia dopisuję 7 wymaganych rzeczy o mnie,
o których nie wiecie ( chyba nie będzie łatwo )

1.Bardzo lubię filmy obyczajowe.
2.Namiętnie chomikuję zdjęcia moich dzieci, których mam już...całą szafę
( oczywiscie zdjęć, bo dzieci czworo).
3.Jestem nauczycielką w klasach młodszych.
4.Zgłupiałam na punkcie kartkomani i od jesieni nie kupiłam sobie
 ani jednego ciucha, a tylko przydasie.
5.Bardzo lubię czytać książki, ale w ostatniej sześciolatce
zupełnie nie mam na to czasu.
6.Nie mam talentu kucharskiego tzn. kiepsko gotuję.
7.Mam zwierzątko domowo-podwórkowe kota Szarusia

Tym razem wyróżnienia pozostawiam nie przekazane,
ponieważ wiele osób ich jednak nie przyjmuje.
Nie mniej radość pozostaje :)



4 komentarze:

zuziucha pisze...

Serdecznie dziękuję!

mamuta pisze...

Dziękuję za wyróżnienie :)

basja pisze...

dziękuję bardzo :)))

Colorina pisze...

Bardzo serdecznie Ci dziękuję:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...